מחקרים רפואיים הוכיחו ששימוש באוזניה יכול להקטין משמעותית כאבי צוואר ועמוד שידרה. בעולם העסקים של היום, עובדי משרד מבלים שעות רבות בטלפון. בממוצע, תלוי בסוג העבודה, זמן הטלפון שלנו נע…
רוב בתי העסק מנהלים בדרך זו או אחרת תקשורת עם קהל לקוחותיהם, אם זה דרך מחלקת שירות, מחלקת תמיכה, מחלקת מכירות או מחלקת חשבונות.הרבה כבר נאמר על הקשר הכמעט קדוש…
מערכות ראש לטלפון הפכו למצרך חובה לכל בית עסק המעסיק טלפנים, ובעיקר לחברות בעלות מוקדי שירות עם טלפנים רבים. המערכות הללו טומנות בחובן יתרונות רבים הן מצד הטלפן נותן השירות…
מוקדי שירות וקול סנטר עושים שימוש כחלק מעבודתם השוטפת, בציוד נלווה המהווה חלק בלתי נפרד ממערכות הטלפוניה והמחשוב שבמקום. לאיכות הציוד ישנה השפעה רבה על טיב השירות, על הרמה המקצועית…
מוקדי שירות ומכירות, ארגונים ומוסדות אשר עושים שימוש על בסיס קבוע במרכזיות טלפוניה, זקוקים לציוד נלווה איכותי ומתקדם. בכוחו של הציוד הנלווה למרכזיות, הכולל בין היתר: מערכות ראש, פתרונות הקלטה…
כלי נגישות