מאמרים

יתרונות השימוש במערכות ראש

מחקרים רפואיים הוכיחו ששימוש באוזניה יכול להקטין משמעותית כאבי צוואר ועמוד שידרה. בעולם העסקים של היום, עובדי משרד מבלים שעות רבות בטלפון. בממוצע, תלוי בסוג העבודה, זמן הטלפון שלנו נע…

קרא עוד

מהי מערכת ראש?

רוב בתי העסק מנהלים בדרך זו או אחרת תקשורת עם קהל לקוחותיהם, אם זה דרך מחלקת שירות, מחלקת תמיכה, מחלקת מכירות או מחלקת חשבונות.הרבה כבר נאמר על הקשר הכמעט קדוש…

קרא עוד

מערכות ראש לטלפון – נוחות ויעילות

מערכות ראש לטלפון הפכו למצרך חובה לכל בית עסק המעסיק טלפנים, ובעיקר לחברות בעלות מוקדי שירות עם טלפנים רבים. המערכות הללו טומנות בחובן יתרונות רבים הן מצד הטלפן נותן השירות…

קרא עוד
מערכות ראש למוקדי שירות

מערכות ראש למוקדי שירות – בשירות לא מתפשרים על איכות

מוקדי שירות וקול סנטר עושים שימוש כחלק מעבודתם השוטפת, בציוד נלווה המהווה חלק בלתי נפרד ממערכות הטלפוניה והמחשוב שבמקום. לאיכות הציוד ישנה השפעה רבה על טיב השירות, על הרמה המקצועית…

קרא עוד

פתרונות תקשורת למוקדי שירות

מוקדי שירות ומכירות, ארגונים ומוסדות אשר עושים שימוש על בסיס קבוע במרכזיות טלפוניה, זקוקים לציוד נלווה איכותי ומתקדם. בכוחו של הציוד הנלווה למרכזיות, הכולל בין היתר: מערכות ראש, פתרונות הקלטה…

קרא עוד
כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2025
דילוג לתוכן